Hoe wij werken

Stap 1

Neem contact op met een van onze vestigingen als je merkt dat iemand die je kent (familie of vriend) hulp nodig heeft bij dagelijkse taken.
Dit zou bijvoorbeeld hulp in de huishouding, het doen van de administratie of het douchen en aankleden kunnen zijn.

Stap 2

Nadat het eerste contact is gelegd maken wij een inventarisatie van de zorgvraag. Hiervoor kun je langs een van onze vestigingen komen, of onze wijkverpleegkundige komt aan huis om de intake af te nemen.

Stap 3

Als er nog geen indicatie afgegeven is, kunnen we deze aanvraag samen opstellen en indienen. Een CIZ indicatie is noodzakelijk om zorg vergoed te krijgen door de verzekering. We helpen je daarom graag met het correct invullen van deze aanvraag.

Stap 4

Wanneer een CIZ indicatie is toegediend, ontvang je thuis een beschikking. Hierin staat op welke zorg je recht hebt en voor hoeveel uur. Op basis van deze beschikking stellen wij een zorgplan op en koppelen wij de juiste professional om de zorg in te zetten.

Stap 4

Onze zorgprofessional komt nu thuis bij de zorgaanvrager om kennis te maken en vanaf dan moment de zorg uit handen te nemen. Het is ook mogelijk om bepaalde zorg op andere locaties dan thuis te ontvangen.

Stap 5

De Zorgcoördinator overziet de afhandeling van de zorg en evalueert samen met de zorgprofessional of de ingezette zorg voldoende is om de hulpvraag te beantwoorden. Het zorgplan wordt daarop aangepast.

Meer weten over thuiszorg via Dunya? Geef ons dan een belletje of klik op deze link.

Lijkt het je leuk bij ons te komen werken? Klik dan op onderstaande knop:

Kom ook bij ons werken!