A-
A+

Direct zorg aanvragen?
Bel 010-84 45 931 - Rotterdam
Bel 0182-58 66 11 - Gouda
Bel 076-57 12 430 - Breda

Home           Direct zorg aanvragen          Werken bij Dunya Zorg          Als vrijwilliger aan de slag          Wachtlijst          Contact

» Wie zijn wij

Over Dunya Zorg en Welzijn

» Clientenraad
» Visie en Missie
» Reglementen
» Algemene voorwaarden
» Privacy policy
» Klachtenreglement


Klachtenreglement

Uw wensen staan centraal voor de medewerkers van Dunya Zorg en Welzijn en wij proberen ons werk daar zo goed mogelijk op af te stemmen. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht dit het geval zijn, dan kunt u dat bespreken met de medewerker over wiens werk u ontevreden bent. Komt u er samen niet uit, dan neemt u contact op met de leidinggevende van de medewerker. Als ook dit niet tot een oplossing leidt, kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de directie van Dunya Zorg en Welzijn.

T.a.v. Dhr. L. E. Amstelveen
Postbus
4826 Breda

Dunya Zorg en Welzijn is eveneens aangesloten bij een onafhankelijke klachtencommissie:

Klachtencommissie SPOT
Postbus 12
3740 AA Baarn

Informatie- en Klachtenbureau Gezondheidszorg
Als u hulp wilt bij het formuleren en indienen van uw klacht, dan kunt u onafhankelijk advies vragen bij:
Gezondheidszorg
Kaaphoorndreef 38
3563 AV Utrecht
Tel: 0900 - 243 70 70

U kunt de klachtenregeling opvragen door een e-mail te sturen naar klachten@dunyazorg.nl


Home
Direct zorg aanvragen
Werken bij Dunya Zorg
Als vrijwilliger aan de slag
Wachtlijst
Contact
Reglementen
Algemene Voorwaarden
Governance code
Privacy reglement
Klachtenreglement